Innebandy i smögen.

Var för första gången i smögen förra helgen och kikade lite på försäsongscupen.

Otroligt vilken skillnad det kan vara på matcher, vissa var rena sömnpiller och vissa otroligt underhållande. Men jag respekterar lag som inte spelar rock n roll, det handlar ju om att spela efter sina resurser och så länge du vinner gnäller ingen. Inte kul att förlora med 10-11 var och varannan vecka, roligare att vinna med 3-2 och vår kära publik är ju tyvärr medgångare i de flesta fall och kommer när laget vinner.

Det var kul att träffa folk jag inte sett på många år, bl a Kent som tränade Elfhög herr när jag tränade Elfhög dam, en go gubbe verkligen. Vi har nog inte setts på ca 15 år men han kom direkt fram, får väl hoppas jag inte åldrats för mkt då haha.
 
Det var verkligen kul att se domare som hade så roligt, inte ofta man ser det här i distriktet, fan bjud på ett garv lite mer, bästa var när en domare blåste fotpass, reaktionen var bara oj herregud vad gjorde jag och spelarna garvade bara åt det när han kom på sig själv, ja det är ju även träning för domarna. Otroligt gött att som spelare få spela och köra riktiga närkamper utan att det blåses av i parti och minut, riktigt bra nivå måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0