Miniturnering i Tidaholm

Imorgon lördag är miniturneringen i Tidaholm där Fröjered står som värd till Hemsjö, Hjo och Borås U.

Har vart lite återbud o problem för Borås men vi hjälper dem med målvakt och ett par tidaholmare ställer upp för dem så de får ett lag, vore ju trist om något lag skulle dra sig ur och de har ju ett glatt gäng som vill komma och spela, synd för de som drog sig ur de missar en kul dag helt enkelt.

Det jag saknar lite från förr i tiden när jag själv spelade i Alingsås med kompisarna i Noltorp var att då var innebandy nr 1. Visst kanske någon resa som var planerad sedan länge eller något kunde komma emellan men nuförtiden känns det som att det här med att prioritera ett lag inte alls är så viktigt utan att man alltid ser till sig själv först och till laget i andra hand, varför är det så?

Jaja, ska bli kul med lite innebandy igen, min egen form är nog katastrofal efter att ha varit sjuk mån-tors denna veckan men får göra sitt bästa. Har äntligen fått bytt ut mitt spruckna blad på min klubba, något jag borde gjort för länge sedan då direktpassningar med fart inte alls funkat då det inte funkar med ett så sprucket blad men nu bör det gå om handlederna gör sitt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0