Sereipremiär mm

Har ingen direkt blogglust nu känner jag men lite kort om helgens matcher. Fröjereds damer krossade Malmhaug med 11-2, väntat tycker jag då damlaget känns heta i år och har utvecklat sitt spel mkt, beröm till de nya unga tränarna.

Fröjereds herrar där jag själv var med vann premiären mot vänersborg u med 8-2, vänersborg var bättre än siffrorna tycker jag.

Hjo förlorade mot Svenljunga med 5-7 eller 6-8 kommer inte ihåg vilket men nära men inte riktigt där för Hjos del.

 
Sen en kul grej i helgen var att jag fick hoppa in lite som gästcoach i ett pojklag i ibk Hjo när min kompis som är tränare hade A-lagsmatch och vi lyckasdes slå Lockerud med 8-5 vilket gladde grabbarna och mig själv mkt, kul att de lyssnade och verkligen tog till sig tipsen och de gjorde en grym match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0