Seger mot Stöpen U.

Match 2 i serien gick mot Stöpens U-lag, de hade Elofsson med och han gick bara på halvfart, vet ju vilken vass spelare han kan vara om han känner för det men han spelade ju mot Vänersborg i lördags så benen var kanske inte så pigga och motivationen att spela en ulagsmatch lite sådär.

Domarna vann i alla fall matchen för helvete vilken tid det tog, ingen kroppskontakt alls fick man ha precis som vanligt i div 4 och jag bara undrar om domarna i div 4 någon gång har sett på SSL innebandy och ser att man dör inte om man går in axel mot axel, nivån är lika pinsamt låg tyvärr och så lär det väl se ut varje match antar jag. Nu var domarinsatsen i sig jättebra förutom att nivån är så låg men det verkar ju vara så generellt överlag med div 4 domarna men som sagt ingen dålig insats för övrigt, svårt att förklara hur jag menar kanske men tror ni fattar. Kompisen som spelar i div 1 uttryckte det såhär. "fy fan vad tråkigt med så mkt avblåsningar", ni fattar nog själva när det går max 10 sek sedan är det frislag i parti och minut, det blev en lång match kan jag säga.

I övrigt så slutade matchen 3-8 och Fröjered fick 3p till och står på maximala 6p efter 2 matcher och bara 5 insläppta mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0