Damlaget har veckomatch och Falköping möter sibs!

Falköping möter Sandared ikväll onsdag och ifjol blev det torsk båda matcherna.

Kan väl säga att Sandared ser jag som storfavorit även om Falköping är hemmastarka med klacken osv så har gästerna en bredare trupp och många spetsspelare så jag tror det blir bortaseger ikväll men hoppas jag har fel. Tips 5-8

Fröjereds damer spelar den uppskjutna matchen mot Kungälv imorgon Torsdag och för 2 år sedan åkte Kungälv ur men vann ändå mot Fröjered i sin hemmamatch så jag hoppas de blåa inte åker dit och tror de ska hämta 3 lätta poäng för det gör man aldrig i div 1 (nästan aldrig). Dessutom är varje plusmål viktigt i tätstriden så en riktig storseger hade ju varit bra.

Tips 3-7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0