Match mot Elfhög på fredag!

Det blev ju en jämn fight senast borta mot Elfhög som slutade med 3-4 förlust så vi hoppas på en revansch. För en gångs skull ser det ut som vi har en helt skadefri trupp och kanske var det smart att ha lite mindre träningsnivå för att få bort alla förslitningsskador mm. Sebbe är bortrest och kommer missa matchen, han har spelat alla matcher i år så det blir tyvärr hans första han missar.
 
Träningarna måndag och tisdag har varit bra med folk och bra fart på, hoppas på samma imorgon torsdag, lite lugnare dock då det är fredagsmatch men mkt fokus på pp och box och lite mer taktiskt.
 
Elfhög är ett lag jag gillar och 2005 var jag faktiskt tränare för Elfhögs herrlag i just denna serien, finns inte många spelare kvar sedan min tid men en 3-4 st var det i alla fall och det är kul att återse dem igen samt tränare Andreas Karlsson som jag brukar snacka med lite då och då.
 
Hoppas på bra publik på fredag, kl 20.00.
 
Odenhallen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0