Hur fel kan folk ha?

Christian som har bloggen på innebandymagazinet "dam2an" har bjudit in 3 pers att vara en "expertpanel" och vi ska tycka till om lite saker osv en gång i veckan, en kul grej för att få lite mer intresse i div 1 dam.
 
Då skriver en person i kommentarerna att jag och Åsa Wall (snurrfinten bloggerska) hatar Älvstranden, om hon gör det får hon stå för men jag har aldrig ens mött Älvstranden någonsin. Hur kan man hata en förening man aldrig råkat på? Det jag kan minnas är att jag sågade Surte och deras sätt att ta emot oss som lag när vi mötte dem en gång med Vänersborg, men hata, ärligt talat kom in i matchen, lät som en riktigt ursäkta mig när jag säger det, bitterfitta som blev sur för att han/hon inte blivit tillfrågad.
 
Nej jag hatar inte Älvstranden, gillar till och med en spelare där, Pernilla Wikström som är syster till en fd spelare som jag varit tränare för, Johan Wikström som är en riktigt bra kille och hans syrra är skittrevlig tycker jag och jag känner även deras pappa mycket bra som vart min tränarkollega i föreningen Pantern en gång i tiden.
 
Grejen att ha blogg är ju att skriva saker man tycker och att kunna stå för både positiv och negativ kritik, minns att jag hyllat älvstranden och Fröjered när de lirade en av de mest underhållande dammatcherna jag någonsin sett. Har också för mig att jag ifjol lyfte fram älvstrandens damers sätt att spela smart och effektivt, ja gå tillbaka själva och leta i min blogg, jag har inte raderat ett enda inlägg sedan jag började blogga, allt finns kvar. Däremot kan jag ha någon gång skrivit att jag tycker älvstranden kan ha några negativa saker också, men jag tycker man ska vara objektiv och även om jag tränat både Fröjered och Vänersborg har de fått stor motorsågen ibland de också när det har varit befogat.
 
Nu släpper jag detta. God natt. Seriepremiär snart. Jag pallar inte o köra en tipstävling i år, det tar för mycket tid nu när jag är tränare o kör 3 pass i veckan + match mm. Har också fru (gifte mig i somras) och 2 döttrar som jag också vill umgås med. Men jag kommer hjälpa Christian att göra hans blogg så bra jag kan med mina tankar där. Kommer även skriva lite här på min egen blogg om innebandy i olika serier, lite dam div 1 s och lite div 2 herr  Västergötland där jag är tränare nu för Falköpings ibk.
 
Lycka till alla innebandyfans.

Kommentarer
Postat av: Skvaller

Johan wikström spelar numer i Alingsås

Svar: tack för informationen, kan säga att jag har koll på det ja. Men när jag tränade pantern var han min spelare.
David Karlsson

2013-09-10 @ 12:10:57
Postat av: Filip

På dem bara David :)

Älvstranden e ju inget favvo lag (haha.

Tips, Södra Dal är inte lika vassa som förra året. Eller också e vi jävligt bra!?

Svar: Klart ni är bra Filip, ni har ju Ida tillbaka, blir hon lika bra som när jag va tränare då blir hon ett nyförvärv att räkna med. Sedan fick ni ju en fd ssl spelare, har inte hört så mkt mer men antar att hon är nyttig, ni bör springa hem den dåliga div 2 serien här lätt.
David Karlsson

2013-09-10 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0