Suddenseger för u-laget!

Vi behåller en vinnande trend i ulaget i div 4 där jag lirar med de som inte får full speltid i A-laget i div 2. Vi har en go stämning och kämpar på hela matchen och vänder underläge 5-6 genom att kvittera i spel 6 mot 5 och i glädjen även göra 7-6 i sudden, riktigt gött. Hade jag varit Götene spelare hade jag vart jävligt bitter kan jag säga, de hade inte "flytet" i slutet kan jag väl erkänna då vi hade det, men de gjorde ett stort misstag när matchens sista 6-7 minuter så började de bara försöka hålla bollen i hörnen, det brukar straffa sig i innebandy.
 
Oscar Fernström i målet gjorde en riktigt bra match och visar att han vill stå mer i div 2 laget, även Casper Ungh spelade bra som back och övriga kämpade på bra och visade god lagmoral. 5 av 6 poäng på de två första matcherna ger fin mersmak.
 
Imorgon är det "halvderby" mot grannstaden Skövde på bortais i Arena C. Vi hoppas "klacken" och övriga supporters dyker upp kl 19.30 för o hjälpa oss skrälla när vi möter serieledarna Skövde IB.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0