Kärt gammalt återseende!

Blir det på Söndag när jag ska möta Elfhög med mitt Falköping i herr 2an.
 
Elfhög är ett av några få lag där jag varit tränare både för dam och för herrlaget faktiskt. Det var nog en 2005 tror jag som jag tränade Elfhög sist, 8 år sedan men ändå så har de kvar några av spelarna från den tiden, ska bli kul att snacka lite med folket där. De har också en riktigt fin hall som är perfekt för innebandy utan massa linjer och skit. Kan vi ta säsongens första seger på söndag tro, ja inte alls omöjligt men det blir som vanligt stentufft, en sak är säker vi kan inte hålla på att släppa in så jävla mycket mål som vi gjort, det är ju faktiskt värre än ifjol då snittet var 8 mål i snitt.
 
Men före det så blir det att besöka eventet "innebandyns dag" i Skövde på lördag där Fröjered spelar kl 16 mot Olofström och Mullsjö spelar efteråt mot Storvreta, blir innebandygodis det kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0