Roadtrip i Borås (Fristad)

Tog trippen till Fristad för att se de gröna hjältarna möta de för dagen rosa Vara. Fristad började med en hög press och såg ruggigt taggade ut, men det spelet passade de snabba tekniska varaspelarna som handen i handsken och de hade gjort hela 7 mål på mindre än 15 minuter och de gröna 1, ruggigt snyggt mål var dock Fristads men det hjälpte inte.
 
Efter första 20 minuterna så blev det en avslagen historia, Vara kontrollerade matchen och gjorde inte mer än de behövde och vann med 11-6. Fristad har flertalet bra spelare med såg inte så synkade ut som lag tycker jag. Vi möter dem på tisdag och det var nyttigt att se matchen för att veta lite vad som väntar, det lär inte bli någon lätt match för oss. Vara imponerade mycket på mig och jag är mycket överraskad att de bara vunnit 2 matcher i serien men de lär vinna en hel del tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0