Tipstävlingen omgång 20.

Helgens matcher!
 
2013-03-02   
IK SödraDal - Warberg IC Se matchinfo
FBC Kalmarsund - Olofströms IBK Se matchinfo
IBK Vöikers - Fröjereds IF Se matchinfo
Pixbo Wallenstam IBF - IBK Vänersborg Se matchinfo
FBC Engelholm - Hovshaga AIF Se matchinfo
2013-03-03   
Hovshaga AIF - IBK Vänersborg Se matchinfo
Sportlife Kungälvs IBK - IBF Älvstranden Se matchinfo
 
Match 1. Toppmöte men jag tror Warberg tar det. Tips 4-6
 
Match 2. Kalmarsund är ett bättre lag men ligger i ingenmansland och kanske inte har 100 % motivation, tror ändå att de vinner på sin hemmaplan. Tips 5-2
 
Match 3. Årets viktigaste match för båda lagen skulle jag vilja säga. Målrikt i förra mötet, blir nog inte riktigt lika öppet spel idag då matchen är så viktig. Tips 4-6
 
Match 4. Samma här faktiskt, årets viktigaste match. Jag tror Pixbo vinner på sin hemmaplan då de vann borta med 5-2 så tror jag inte de skulle förlora hemma och tror på samma resultat idag.
 
Match 5. Engelholm jagar andraplatsen och jag tror de vinner denna matchen på hemmais. Tips 5-3
 
Match 6. Tips 4-4 Missade o tippa denna, hjärnsläpp men kör på x.
 
Match 7. Kungälv får ladda om i div 2 och i derbymatcherna tror jag ändå de kommer kriga på tills sista blodsdroppen men det räcker inte då de inte har kvalité att hänga med i 60 minuter mot Piraterna. Tips 3-6
 
Thorbjörn säger att detta är lösningen på veckans matcher, får se om han får rätt. :)
 
 
IK SödraDal - Warberg IC 3-5
FBC Kalmarsund - Olofströms IBK 4-3
IBK Vöikers - Fröjereds IF 6-4
Pixbo Wallenstam IBF - IBK Vänersborg  3-4
FBC Engelholm - Hovshaga AIF  7-3
2013-03-03   
Hovshaga AIF - IBK Vänersborg  4-2
Sportlife Kungälvs IBK - IBF Älvstranden
 3-10
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0