Juni månad!

Jaha nu börjar sommarmånaden och den börjar på bästa möjliga sätt, fint väder och friska glada barn.
 
På tisdag kväll skriver jag troligtvis på ett nytt 2 års tränarkontrakt, det ska bli riktigt kul. Blev inte någon av de 2 klubbarna jag hade kontakt med utan en 3e där det inte handlar om någon flytt, något lägre division men ändå det som är viktigast för mig, ett intressant projekt som Zlatan sade om PSG. Kan väl inte säga att det är så mycket mer som är liknelse i de båda föreningarna. :)
 
Var på gång med Hässelby som jag var på cup med, men det verkar som det är större grej att flytta och dona än vad jag trodde från början. Även om man är meriterad inom det civila arbetet så är det stor konkurrens om arbetena. Testade och sökte 10-20 olika jobb i den regionen, fick 0 svar. Hur seriösa de företagen är som inte kan maila de som söker jobben kan man undra.
 
Jobb nr 2 var i en mellanstor stad i mellersta Sverige i en Allsvensk herr förening och även där sökte jag några jobb, 4 tror jag det var fick nada svar. Är det så att man är chanslös om man inte bor i den aktuella staden kanske?
 
Jaja så kan det vara, men det blir kul med ett tränarjobb på "hemmafronten" istället och betydligt mindre att fixa och dona med. Planerna är att dra igång direkt i nästa vecka och köra på hela juni och någon vecka i juli eventuellt, det blir både i hall samt ute parallellt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0