kikat lite tr match

Såg igår lite av matchen mellan Fröjered och Fagerhult (9-2).
 
Om jag ska va ärlig ingen höjdare, lågt tempo och riktigt dåligt spel, jag blev otroligt besviken på Fagerhult som ändå fått 2 spelare från SSL laget Jönköping. Svagt, mycket svagt Fagerhult, trodde mycket mer om er än att torska med 9-2 mot ett Fröjered med en hel drös med flickspelare på ca 14-15 bast.
 
Nä Fagerhult ni måste höja er om ni ska ha skuggan av en chans mot Vänersborg, Lidköping mm i dam 2an. Jag som gått och sagt att Fagerhult blir farliga i år, men men försäsong är en sak det vet vi ju, hoppas de höjer sig, jag vill ju ha fler jämna bra toppmatcher i dam 2an för tyvärr är serien ruggigt ojämn och nivån generellt usel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0