Warbergs herrar sparkar sin tränare före seriepremiär!

Detta måste jag säga var jävligt märkligt, de har haft honom hela förra säsongen och nu blir det bråttom att hitta en ny huvudansvarig om de inte redan har ett hett namn på gång..

Heta kandidater på silly season som ny tränare då.....

Isac Carlsson, fd tränare och en stor vinnare i klubben efter flera sm-guld. Vet inte om han är kvar i Malmö men hur kul är det om man jämför med o träna Warberg...

Curt Söderström, bor väl kvar i Varberg antar jag och hade säkerligen velat vara i SSL med ett herrlag, inget emot o träna damer men det är hästlängder ifrån att träna SSL herrar ingen kan säga annat. Dock tror jag inte han får ta ett klubblag när han är förbundskapten, är väl några tidigare som vart det men det var väl bara i ett övergångsår tror jag....

Tvååkers herrtränare, Wronski tror jag han heter, stackarn som inte fick chansen då Tvååker lade ner sitt lag några veckor före seriestart, hoppas han får lite medflyt och får chansen att komma in i Wic på något sätt.
 
Thomas Brottman, fd SM-vinnare med Storvreta, tänker på det gamla ordspråket på engelska, keep you friends close and your ememies closer, vem har bättre koll på Storvretas svagheter än just han? Precis, det kan vara något det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0