Div 1 Mellersta tabell tipset!

Lägger även in ett tips på div 1 mellersta dam. Tippade ifjol Hagfors som seriesegrare men det var inte ens nära så där gick jag bet, har för mig att jag tippade Linköping 2a eller 3a och de vann ju ganska klart till slut före Hässelby. I år blir det följande tips.

1. Hässelby (Bästa truppen i serien överlägset)
2. Telge (Fått in bl a Bergman fd mv i DIF som kan höja laget)
3. Köping (Tufft spelande lag som är bra offensivt)
4. Rönnby U (Kan nog överraska och spetsas kanske av elitspelare ibland när de kan, det gjorde de ju för 2 år sedan)
5. Tyresö Trollbäcken (Kan säkert fixa topp 5)
6. Hagfors (blir nog mittenlag på sin spring innebandy)
7. Lockerud (Svajig defensiv men några rätt bra offensiva spelare)
8. Solfjäderstaden (Klarar sig nog tack vare en erfaren coach i Heda, annars hade jag tippat de längre ner)
--------------------
9 Fbi Tullinge (Vet nada om laget faktiskt)
10 Bele Barkaby (Vet nada om laget faktiskt)
11 Sjöstad (fick storpisk av Vänersborg i kvalet med totalt 9-1 men är ändå i div 1 otroligt nog, undrar hur det kommer sig?)
12 Täby (tappat otroligt mkt bra spelare och ledare sista 2 åren och nu blir det inget mer div 1 för dem)

Det får bli mitt tips i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0