Då fick jag rätt ändå!

Det är ju inte ofta som jag slår huvudet på spiken under silly season men nu jäklar satt den gött. För bara några  dagar sedan skrev jag att Brottman från Storvreta borde vara en huvudkandidat för Warberg (läs själva inlägget på bloggen) och idag blev han klar. Inte för att vara på något sätt lite väl misstänksam men gick det inte lite för fort det där?

Ja döm själva, men jag misstänker lite för mig själv att det kanske hade tagits någon kontakt före Warberg sparkade Smedberg, hmmm jaja lite intriger i innebandyn har det ju vart ganska mycket av under 2012.

Jag tycker ändå att Warberg har en hel del att bevisa, pisk mot Mullsjö hemma i genrepet var ju ingen höjdare men ett dåligt genrep blir en succépremiär är ju ett gammalt talesätt, och jag älskar talesätt det vet ju alla som jag någon gång vart tränare för. Helst amerikanska talesätt och klyschor för de stämmer så jävla bra t ex Wayne Gretzkys klassiska "du missar alla skott du inte skjuter", så in i helvete sant är det. Nog om det.

SSL kom igen bara nu kör vi!!!!!!!!!!!!

Att tippa någon SSL tabell är jag för dåligt insatt för att göra men kan säga så här att det hade vart kul om det blivit Storvreta mot Warberg i finalen, fast ännu roligare om det blivit t ex Granlo eller Mullsjö som skrällt och bara respektlöst piskat upp det ena och det andra på "pappret" bättre laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0