Summering tipstävlingen omg 8.

Jag hade bommat att Älvstranden och Kungälv lirade igår, inte så konstigt då jag vart sjuk och haft feber i helgen och inte alls vart på topp och inte suttit lika mkt vid datorn som vanligt så den matchen hade jag inte tippat och inte heller Johan, såg att Thorbjörn slänt in ett tips på den idag men om det är okej med honom så räknar jag inte den matchen i tipset, känns lika för alla.

Omgång 8 då.

David fick ihop 4 av 6 matcher med rätt tecken, bommade x på Hovshaga och Pixbo samt att Kungälv gäckade mig igen.:)

Johan fick ihop 5 av 6, han bommade också den oavgjorda matchen.

Thorbjörn drog in en härlig spik på 5-3 till SödraDal och det var starkt gjort, vi har alla vart nära några gånger men kul att Thorbjörn satte en så han kommer ikapp lite. Dessutom så hade han Kungälv och Warbergsegrar så han fick ihop 5p i omgången.

totalt då. Johan 27p, David 26p och Thorbjörn 23p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0