Sågning av förbundskaptenen!

Visst med all rätta har många lag en defensiv inställning i SSL så visst har han rätt. Dock tycker jag det är lite som att hitta på undanflykter och skylla på SSL tränarna om inte Sverige tar guld, lite fegt tycker jag.
 
Läs själva om ni inte gjort det på.
 
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/innebandy/article15857202.ab
 


Alla som har någon form av innebandykunnande hade kunnat vinna guld med damlandslaget som Vaara gjort, de var totalt överlägsna och inte fan var det på grund av någon jävla taktik utan att på damsidan är Sverige överlägsna fysiskt & tekniskt helt enkelt. Jag såg själv flertalet matcher och det var spel mot ett mål och bollinnehav på ca 85-15 men upp till bevis nu istället och ta hem guldet så ska jag hylla dig Vaara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0