Kvaltipset!

Måste säga att jag har inte kunnat bestämma mig hur jag ska tippa alls, fram och tillbaka, vilket lag darrar när det gäller, vilka toppar formen vilka har bred trupp och fixar många matcher, vilka har flest vinnarskallar, vilka har bäst målvakt osv...




Måste ändå tippa även om detta var det svåraste jag någonsin tippat. Var ju lättare att få in QPR mot Liverpool igår på oddset även om man hade flax där att de vände i slutet.


Aktuell tabell


SM V O F GM
IM P SDV
1. Gävle GIK 0 0 0 0 0 - 0 0 (0)
2. Jönköpings IK 0 0 0 0 0 - 0 0 (0)
3. Linköping IBK 0 0 0 0 0 - 0 0 (0)
4. Warberg IC 0 0 0 0 0 - 0 0 (0)



Omgång 1.

2012-03-23


Warberg IC - Linköping IBK Se matchinfo
Gävle GIK - Jönköpings IK Se matchinfo


Match 1. Warberg som är extrahypade då de har damlagets förbundskapten som coach, de har ett bra lag med otroligt många bra offensiva spelare och hemmaplan. Linköping har inte förlorat sedan abraham ledde judarna ur Egypten eller något sådant så i deras huvuden finns bara seger och de har en imponerande säsong bakom sig. Lätt att tippa, eller hur?? Får gå på känslan här, har mött båda lagen som tränare och då var Warberg klart vassare än Linköping men gästerna är mkt bättre i år då de fått ett bättre lag men tippar ändå såhär. Tips 6-4

Match 2. Gävles tränare verkade mycket seriös och målinriktad och de rider på en framgångsvåg och vet inte något annat än framgång. Jönköping har haft en tuff säsong och lärt sig spela många viktiga matcher men de har en negativ trend och är inte vana att vinna när det drar ihop sig i år samt att Gävle spelar hemma. Tips 5-3



Tror på följande Tabell när kvalet är färdigspelat, återigen otroligt svårtippat.

Warberg 9p +11
Linköping 9p + 6
Jönköping 9p  - 5
Gävle GIK 9p  - 12

Alla lagen vinner sina hemmamatcher men Warbeg och Linköping får bäst målskillnad då de har öst in flest mål i serien och dessutom inte släppt in mycket mål bakåt heller. Tight som fan men detta kan sluta precis hur som helst gott folk men jag tror varje mål kommer vara mkt viktigt. Jag kan ärligt säga att jag ändrat mkt fram och tillbaka men nu kör jag såhär. Vad tror ni andra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0