Och även värvning 2 klar!

För nu verkar det som om Tiitu äntligen blivit klar, bara ca 1 månad efter att han skulle bestämt sig, vet inte vad som har tagit tid men troligtvis att fixa en lösning med jobb/arvode. Det är ju inte så många spelare som är heltidsanställda och jag skulle tippa på att han får jobba och inte bara kunna glida runt och vara innebandyproffs men vad vet jag? ...

Warberg är ett lag jag gillar och har följt i många år så jag hoppas de kan få till 2 bra femmor och kunna hota på allvar i år, ifjol var de sämre än någonsin när jag såg dem spela.

Kommentarer
Postat av: Tiitu

Tror knappast det har handlat om jobb till han själv i alla fall (kan inte hans privata situation). Har säkerligen över 40 000 i månaden och då tror jag inte Warberg vill att han ska jobba dessutom.

2012-07-06 @ 08:15:45
Postat av: David K

40 000 låter mycket för innebandy......... Dock är det ju inte fel att ha ett jobb för det sociala, att sitta hemma och spela tv-spel hela dagarna mår nog ingen bra av....

2012-07-07 @ 00:02:00
Postat av: Seriös eller?

40000 tjänar man inte på att spela innebandy, speciellt inte en kille som inte levererat i SSL förut. Kanske han kan få 10 000 och lite grejer, 40 000 kr kostar mkt mer med arbetsgivaravgifter, skatt och annat, Warberg är inte Man City. Tiitu som kommenterat över drömmer såklart.

2012-07-08 @ 23:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0