Silly season börjar ta fart!

Läste detta idag http://www.mullsjoais.se/nyhet.asp?nid=3530 och det betyder att Lockerud tappar sin huvudtränare på damsidan efter redan ett år och det är lite märkligt tycker jag då det pratades om stora visioner osv.... Personligen hade jag ju självklart valt Mais SSL lag o träna före ett div 1 damlag såklart men om man börjat bygga upp något så är det ju trist att byta efter redan ett år kanske, Lockerud får nu leta efter en ny damtränare om de inte redan fått tag i en..förresten tror jag faktiskt jag hade ett missat samtal på mobilen igår från 0501.....hmmmm :)



Kommentarer
Postat av: Bye Bye Hoolywood Hills

Frågan är kommer Lockerud sakna Hill eller Hill Lockerud?Hade inte klubben höga ambitioner. I Lockerud är det alltid mycket snack och egen beundran.

2012-04-24 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0