Tippning lite sent men bättre sent än aldrig!

Det spelades 2 matcher i div 1 mellersta på fredagkvällen, då jag själv åkte direkt från jobbet till min egen match (gärdsgårdsserien, vinst 5-2) så hann jag inte. Såg att följande resultat blivit i alla fall.

Hagfors vann över Kristinehamn med 10-4, rätt väntat inga konstigheter, tror inte gästerna är vana att spela inför publik sen är det ju en klar fördel o ha hemmamatch en vardag. 1 period hängde gästerna med sen blev det ridå.

Lockerud mot Skattkärr 2-2. Väntat resultat ändå måste jag säga då Lockerud inte är ett bra lag på att föra spelet och att Skattkärr spelar betongförsvar vet ju alla och de gör det jävligt bra och hugger på minsta lilla misstag. Utan att ha sett matchen eller hört något om den så kan jag tänka mig att hemmalaget haft mkt boll o mkt skott men gästerna satt sina få lägen och åkt hem mycket nöjda med 1 pinne. Bra gjort Skattkärr, Lockerud har jag sagt tidigare är bra men inte bra på att vara ett spelförande lag.

tippar i alla fall resterande matcher denna omgången då.

2011-10-01


Tyresö Trollbäcken IBK - Hässelby SK IBK Se matchinfo
Örebro SK Söder - IBK Köping Se matchinfo
2011-10-02


Linköping IBK - Södertälje IBK Se matchinfo
Telge SIBK - Täby FC Se matchinfo
Match 1: 3-7 Gästerna är mycket starkare helt enkelt.

Match 2: 3-4 Tror Köping nyper denna mkt viktiga match.

Match 3: 6-2 Hemmalaget har bjudit in mkt folk osv och vill nog visa alla att de är bra i år.

Match 4: 4-5 2 lag som var en besvikelse i premiären, tror på Täby denna match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0