Warberg gjorde det igen!

Japp de förlorade igen när det verkligen gällde, att förlora seriefinalen på hemmaplan har de inte råd med och otroligt nog med div 1 bästa lag på pappret så förlorade de kanske div 1 kvalplatsen här ikväll på hemmaplan. Märkligt måste jag säga men vissa lag kan inte prestera när det som mest gäller, tex Dalens herrlag som har ett slutspelsspöke då de hade på pappret ett världslag för något år sedan med Kronberg och Schweizbröderna Hofbauer mm.

Nä nu får Warberg lita på att Piraterna går på plankan i någon annan match samt att de själva måste vinna men det spelar ingen roll om de bombar in 25 mål per match om Piraterna fortsätter sitt plundringståg.

Att Kalmarsund vann stort idag är jag inte så överraskad över, laget är riktigt bra som jag sade när jag såg dem spela här i Tidaholm och har de tränat upp sitt powerplay så kan de slå de flesta lagen.

Våra tips idag blev 0p men vi tar nya tag imorgon. :) Det är ju kul att allt inte är så lätt. :)

Har ni några frågor imorgon att ställa inför matchen Fröjered mot Ale så får ni säga till. Patric Löfborg som är headcoach i hemmalaget har lovat ställa upp på en intervju före matchen så har ni några frågor till honom så kan ni skriva en kommentar så kanske han svarar på just de frågorna om de är relevanta såklart. Ps. Fråga honom inget om Arsenal bara det är en lite öm punkt hehe.

Kommentarer
Postat av: ida

Jag har läst din blogg länge nu, dock så vet jag inte hur pass mycket koll du egentligen har, dina tips börjar stupa mer och mer. Kanske dags för något som du behörskar?

2011-10-27 @ 11:51:41
Postat av: David

Ja du Ida det märks att du inte orkat scrolla ner och läsa lite från senaste tipsomgångarna då. Men det är ju inte roligt om man har rätt hela tiden? Släng in ett tips och visa att du är bättre nästa gång då.

2011-10-27 @ 15:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0