Tippdags igen, div 1 mellersta!

Denna omgång spelas följande matcher:

2011-10-08


IBK Köping - Hagfors IF Se matchinfo
Hässelby SK IBK - Örebro SK Söder Se matchinfo
2011-10-09


Täby FC - Linköping IBK Se matchinfo
Kristinehamns IBF - Tyresö Trollbäcken IBK Se matchinfo
Södertälje IBK - IBK Lockerud Mariestad Se matchinfo
Skattkärrs IK - Telge SIBK Se matchinfo


Match 1: 4-8 Det är två lag som springer mycket i alla fall gjorde Köping det ifjol, jag ser framför mig en hawaiimatch utan dess like där laget med bäst individualister vinner och i år är det helt klart Hagfors.

Match 2: 5-1 Hemmalaget är svårt att få hål på normalt sett och på hemmaplan står de ofta som segrare och även denna match tror jag.

Match 3: 4-7 Linköping går som tåget och tar tredje raka mot ett Täby som är lite på gång men ändå inte räcker till här, kanske om de får en bra start att det kan vara lite skrällvarning här.

Match 4: 4-4 Helt plötsligt är Tyresö favoriter, hur fixar dem det? Lite av måstematch för hemmalaget då de inte vill hamna för långt efter nu.

Match 5: 3-9 Hemmalaget räcker inte till här, Lockerud är bättre på alla positioner och ska ta denna skalpen.

Match 6: 3-2 Skattkärr har sin trygghet och Telge letar efter formen och självförtroendet och tar inga poäng i Karlstad denna gången heller precis som ifjol då de åkte på torsk där.

Svårtippat är det men jag tror i alla fall det slutar så här, imorgon kör jag södra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0