Liveblogg torsdag Fröjered mot Ale!

Jag testar och kör en liveblogg på torsdagsmatchen mellan Fröjered och Ale. Får hoppas det fungerar med internet bara och att det finns bra uttag då batteriet på laptopen inte kommer räcka en hel match men det ska nog lösa sig. Från kl 19,45 ungefär kommer jag börja skriva (matchstart 20:00) och ha med mig minst 1 expert, förhoppningsvis 2 st fd spelare från Fröjereds IF som ska kunna komma med analyser och lite historier från deras tid på innebandyplanen.

Kommer självklart försöka få någon intervju före matchen med någon från varje lag osv. Har ni önskemål eller frågor till tränarna/spelarna så skriv det en kommentar så ska jag försöka ordna det efter era önskemål. Det kommer självklart gå att kommentera under matchens gång med frågor osv om det är något ni vill veta.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser fram emot att kunna följa matchen här i din blogg! Men är det inte dags att tippa nästa omgång eftersom den börjar idag?!

2011-10-26 @ 13:59:58
Postat av: almina&lizette

fin blogg, checka vår? :* <3 <3 <3 <3 <3

2011-10-26 @ 16:09:25
URL: http://alminalizette.blogg.se/
Postat av: David

Jättefin blogg tjejer. :)

2011-10-26 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0