Ännu ett hån mot sporten innebandy!!

http://www.innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=104&aid=42389


Läste just detta på innebandymagazinet och nu blir jag jävligt förbannad. Dalens toppspelare Johan Samuelsson gick ner och lirade match med Sandåkern i div 1 via deras samarbetsavtal och så vann de seriefinalen mot Hudik/Björkberg. Fy fan vilket jävla svineri att göra så. Vakna upp för helvete. Jag tycker att det är ett jävla pajasförbund som gör kryphål för storklubbar att kunna utnyttja detta inkompetenta jävla regelverk. Här tränar Hudik som fan för att kunna gå upp i seriesystemet så blir man utsatta för detta. Jag tycker verkligen synd om det gamla anrika laget som höll till i högsta serien för ett gäng år sedan och var en frisk fläkt där i några år. Karma säger jag bara, hoppas det går åt helvete för både Dalen och Sandåkern efter detta!


Kommentarer
Postat av: Anders

Håller inte med dig om allt du skriver på din blogg Men det är alltid kul att läsa. Men när det gäller att flytta ner elitspelare håller jag med dig till 100%. Undrar hur länge det dröjer innan storklubben i Götet flyttar ner sina elitspelare.

Skall bli intresant att se hur matcharrangemanget blir på Torsdag. Hitils har det väl varit sådär tycker jag. Olofström höll inte ens korpklass.

2011-10-25 @ 21:16:24
Postat av: David K

Anders det vore väl konstigt om du höll med mig om allt jag skrev då det är mina tankar och åsikter. Alla har vi ju våra tankar osv. Hoppas du får se en bra match på torsdag, passa på att logga in på bloggen och följa matchen mellan FIF och Ale också om det tekniska funkar så ska jag försöka köra liveblogg.

2011-10-25 @ 21:21:24
Postat av: Anders

Kommer att se FIF-Alepå plats :)

Lycka till med rappoteringen.

2011-10-25 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0