Paus från tränarsysslan!

Ja för alla som inte är från Tidaholm eller känner mig privat så ska jag inte vara coach för Fröjereds IFs damlag nästa år. Finns många orsaker men en stor är ju all tid man lägger ner som tränare och för att man ska lägga all tid måste man ha 100 % motivation och det har jag inte just nu så jag hoppas de hittar någon annan som har den motivationen.

Om och ev när jag kommer vara tränare igen står skrivet i stjärnorna, en sak är säker när mina 2 döttrar Oliva och Freja blir äldre kommer jag träna dem. :)

Får tacka alla ledare, spelare, motspelare, motståndarledare och publik för detta året.

Kommentarer
Postat av: Filip

Hej David,



Nu tar du allt fel på dag! För din information, så är det fredag den 25 mars idag och inte fredagen den 1 april som du tycks tro....

2011-03-25 @ 07:48:26
Postat av: David K

Nej Filip, ifjol grundlurade jag alla utom Kenth Lindqvist så i år tror jag att jag hoppas första aprilskämtet, dessutom blev det så dålig timing med Surte som lade ner samma dag, fast det blev jävligt bra skämt för folk trodde på det..:) Ska du fortsätta?

2011-03-25 @ 08:19:22
Postat av: Rosten

Jag var ju förvarnad men tycker det är tråkigt. Framför allt för Fröjered. Men vi håller kontakten.

Kommer också ihåg den dåliga timingen med förra årets aprilskämt. ;)

2011-03-25 @ 10:40:07
URL: http://blogg.innebandymagazinet.se/rosten/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0