Stanley cup final, nu ska det avgöras!

Just nu är det 1h kvar och jag hade kunnat ge mycket för att få en plats i ishallen i Vancouver just nu. 1970/71 gjorde Vancouver sin första säsong i NHL och de har fortfarande inte vunnit Stanley cup, något som är ruskigt svårt att vinna.

Ställningen är 3-3 i matcher och nu finns inga ursäkter längre, det ska avgöras inatt.


Moståndarna är faktiskt mitt favoritlag, okej när Foppa spelade i nhl följde jag honom och höll på hans lag lite extra men Boston började jag följa någon gång på 1980 talet. Min idol var nr 77 Ray Bourque, för er som inte vet vem han är sök på google.

Låt matchen börja o må bästa laget vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0