Lockerud ersättar Lina!

För några dagar sedan så stod det om att Lockeruds damer tappar sin duktiga lagkapten Lina Segerblom och nu har de gjort klart med en ersättare från Östra se länken nedan. 3:e toppspelaren som försvinner från Östra då Hadelund och Hjort tidigare lämnat. Lockerud ser ut att storsatsa på en comeback till Elitserien och som topplagen i mellersta tappat så känns den serien faktiskt helt öppen med Telges, Hässelby, Köping och Täbys förluster, dock varnar jag ändå för Täby då de har ett riktigt bra grundspel att falla tillbaka på samt en bra ungdomsorganisation.


I Södra serien känns silly season rätt så lugn, bara Olofström som tappat många tongivande spelare vad jag hört.

I norra har jag riktigt dålig koll måste jag säga, men RIG Umeå har säkert starkt lag.

http://www.innebandysajten.se/lockerud-forstarker-med-lovande-center/



Kommentarer
Postat av: ???

Har du läst wwww.snurrfinten.wordpress.com??

2011-06-20 @ 14:58:44
Postat av: David

Nej det var rätt länge sedan men antar att det handlar om mitt nästa inlägg då hon är ibf spelare.

2011-06-20 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0