Fotboll, ibland är det så dåligt!

Syftar på MFF mot Djurgården som fick avbrytas på grund av att några enstaka förstör igen. Är det inte läge att sätta in civilpoliser i klackarna och sätta hårt mot hårt, när ett gäng åkt dit vågar inte resten ta risken, tror inte de inser allvaret i att skjuta skott o skit.

Det är synd om lagen, fansen som vill se en match och ändå betalt en bra slant för det och kanske åkt många mil. Även MFF mot Helsingborg bröts ju för bara någon vecka sedan.

VM kvallottningen drog också och det såg jävligt bra ut tills Tyskland drogs, då blir det att kämpa om andraplatsen för ett Tyskland som gjort en grym generationsväxling och ser bara bättre och bättre ut för varje år.


Kommentarer
Postat av: Percy

Visst är det väl tråkigt att vissa förstör. Men det känns som att domarna i sverige har en för låg nivå, bryta en match helt för några knallskott? Löjligt enligt mig.



Matchen mellan MFF-DIF borde startats igen efter några minuter, jag har varit på matcher ute i europa där smäller det betydligt mer och högre men matcherna bryts inte.



Alla som står i en klack vet vad det innebär, det är valfritt att stå där.

2011-08-01 @ 20:31:34
Postat av: David Karlsson

Håller med dig där Percy, rensa upp i klacken o låt matchen spelas klart, blir jävligt jobbigt med poäng hit o dit osv och teoretiskt kan jag ta på mig en aik tröja i derbyt o kasta in smällare o skit så får dif 3p. Skulle aldrig våga stå i aik klacken men ändå hehe..

2011-08-01 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0