Tipsdags omgång 4.

Efter ännu en miserabel tippning så måste jag komma igång nu. Kan dock inte bara tippa det folk tror för jag måste ju kunna vinna när de andra förlorar, men har också försökt o kika lite laguppställningar men tror att det är en hel del som inte följer 48 h regeln, men den är ju löjlig då det är omöjligt att lägga in laget för tidigt beroende på torsdagsträningarna förstås men torskväll lägger i alla fall jag in vår.

2011-01-29


Hässelby SK IBK - Linköping IBK Se matchinfo
Fröjereds IF - Köpings IBF Se matchinfo
Farsta IBK - Råsunda IS Se matchinfo
Telge SIBK - Hagfors IF Se matchinfo
2011-01-30


Täby FC - Skattkärrs IK Se matchinfo
Rönnby IBK Ungdom - Hammarby IF IBF Se matchinfo

tipsen då.
Match 1. Serieledare och allt att förlora gör att varningsklockorna ringer lite, tips 4-4.
Match 2. Avstår vår egen match såklart.
Match 3. Svårtippat faktiskt, båda lagen har lite samma stil också, känns som den kan sluta hur som helst, tippar hmmm får slå med tärning eller näääää 6-5 får det bli.
Match 4. Tror Telge måste hitta tillbaka till sin fina rytm de hade före jul, back 2 basic som man säger för spelmässigt är det 2 klasser bättre än Hagfors, men gästerna kan störa spelande lag det såg man ju mot Täby senast. Tips 7-4
Match 5. Jonny ska göra annat än innebandy, det brukar ju inte vara ett gott tecken om en tränare är borta (föruom när Koppen är borta då) så jag tippar 5-1 till Täby.
Match 6. Osäkert vilket lag Rönnby mönstrar men tippar 5-2 i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0