Tipstävlingen summering efter 5 omgångar!

Då ska vi se om någon hade tagit med skrällarna, tror inte det men så här tippade vi.

Jonny som var i förarsätet fick nästan storslam då han trodde på mitt lag o en 4-2 seger mot Linköping men icke det slutade 4-1 men nära ändå mr J och 1 poäng. Han tog även en poäng på Råsunda mot Hässelby en match där alla hade rätt tecken. Även Hammarby mot Täby hade alla satt så 1 till där. Vi alla kammade noll på Rönnby mot Telge och Köping mot Farsta som båda slutade med x.
Johnny får 3 poäng och behåller ledningen och går upp på hela 19 poäng.

Rosten var 2 poäng bakom inför denna omgången. Rosten fick ihop 2 poäng då han hade favoriterna Hässelby och Täby som höll måttet denna omgången.

Rosten har totalt 16 poäng.

David jag själv alltså hade 12 poäng inför denna omgången och tippade galet och fick bara ihop 2 poäng, såg dessutom att jag skrivit Täby istället för Telge men tror alla ändå fattade vad jag menade, var nog trött när jag tippade men kan ju glädjas att de andra tippade ungefär lika uselt som mig.

David har totalt 14p

Nille tippade så här. Rätt på Hässelby och Täby, hade x i derbyt i värmland så även han får 2 poäng.

Nille har totalt 14 p.

Nästa omgång kan det avgöras om inte Johnny drabbas av "serieledardarren" som vi sett både Hässelby och Telge åka på nu två omgångar i rad. Skräller Skattkärr nästa gång kanske och återigen slår Telge, hmm inte alls omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0