Tipsdags omgång 6 och sista.

Nu får jag skärpa mig och tippa lite bättre, det blir till att chansa lite nu och för att jag ska vinna måste jag sätta 2 spikar, inte det lättaste men det är absolut inte omöjligt.

2011-02-19


Telge SIBK - Skattkärrs IK Se matchinfo
Farsta IBK - Fröjereds IF Se matchinfo
Hässelby SK IBK - Köpings IBF Se matchinfo
2011-02-20


Linköping IBK - Råsunda IS Se matchinfo
Täby FC - Rönnby IBK Ungdom Se matchinfo
Hagfors IF - Hammarby IF IBF Se matchinfo

Match 1. 2-5 i första mötet och går Telge återigen i fällan, nej jag tror de är förberedda och de är ändå ett hemmastarkt lag där de inte förlorar i årets serie. Tips 5-3.

Match 2. Vår match, blir nog tight.

Match 3. Tror faktiskt att matchen börjar med att Hässelby tar komandot men Köping vänder i sista perioden och vänder till 3-4 seger.

Match 4. Linköping mot Råsunda, jag tror mycket mål och full fart framåt från båda hållen, tips 8-4.

Match 5. Täby och Rönnby är två lag som spelar bra innebandy men tror hemmalaget vinner matchen med 6-4.

Match 6. Hagfors vann första mötet med stora siffror men jag tror det är mycket nerver nu för om Hagfors vinner är de i princip klara för div 1 nästa år och Hammarby är helt borta om de förlorar och jag tror inte "Bajen" kommer ge upp div 1 platsen utan en rejäl fight. Tips 4-3 efter nervdaller sista minuterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0