2 matcher till idag i div 1 södra!

De här matcherna spelas idag.


2011-12-10


Tvååkers IBK - Olofströms IBK Se matchinfo
IBF Älvstranden - Malmhaug KFUM IBF Se matchinfo


Då det inte är en full omgång vet jag inte om vi ska köra tipstävlingen på bara de här två matcherna men slänger in minta tips ändå, missade matchen igår då jag hade annat att göra men om inte Filipsson hinner tippa så räknar jag inte tipsen i tävlingen.

Match 1. Tvååker har fortfarande ingen seger, men idag ska jag tippa på dem, någon match måste de väl ändå kunna knipa, de brukar ju hänga med i 30 minuter ungefär och har de tränat på bra så bör de väl kunna greja att hålla fokus och inte bränna all energi första halvan av matchen, drar till med en skräll här. Tips 4-3

Match 2. Om Piraterna ska vara med i toppen måste de bryta sin negativa trend och vinna här, jag tror de gör det. Tips 6-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0