Mera resultat från helgen!

Östra (div 1 s) spelade hemma mot Solfjäderstaden (div 2 ,kvalade till div 1 i våras) och matchen slutade 4-4.

Ett trevligt referat finns på nedanstående hemsida.

http://www.solfjadern.nu/


Endre (elit) krossade Södertälje Rockets (div 1m) 12-0

Info enligt innebandymagazinet nedan.

21/8 Karlstad IB (E) - IBF Falun (E) 4-4
21/8 Jönköpings IK (E) - Djurgårdens IF (E) 2-6

Hagfors (div 1 m) mötte Norges landslag i ett returmöte och förlorade med 3-4. Det var Hagforstjejernas 3e match på få dagar så de var nog lite tunga ben även om de har en stor trupp.

Onsdag smäller det, då ska det tippas div 1 mellersta. Några förslag kanske vilka som tar serien? Jag kommer nog inte tippa det många förväntar sig kan jag säga i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Rosten

Hejsan!



Trodde du skulle tippa södra först, men jag väntar nog på ditt tips när det gäller mellersta. Tippar den efter Kallst open.



För övrigt slog Endre Rockets med 15-1 i returmötet på söndagen.

2011-08-22 @ 21:03:28
URL: http://blogg.innebandymagazinet.se/rosten/
Postat av: David K

Oj hela 15-1.

2011-08-22 @ 21:25:02
Postat av: Rubriksättare Aftonbladet

Kris i rockets?

2011-08-22 @ 23:38:18
Postat av: David K

Kris är ett mycket starkt ord som man inte ska använda i sådana här lägen. Jag säger bara att det var stora siffror men rocket är orutinerade unga o från div 2 medans Endre är rutinerade toppspelare i världseliten, det ska bli kross men kanske lite väl stora siffror ändå.

2011-08-23 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0