Fler matcher som spelats (Uppdaterad)!

Har via Täbys duktiga (och mycket söta ;) ) målvakt fått lite info om deras matcher.

Täby-Bele 3-2 (straffar 2-3)
Täby-Täby Junior 7-1 (straffar 3-0)
Täby-Hässelby 2-3 (straffar 2-0)


Skattkärr har haft det tufft och fått stryk mot GS 86 (div 2 tror jag) 1-2 De plågas också av en del skador osv, men som tur är så är det ju några veckor kvar till serien börjar på allvar. Hoppas de snart är tillbaka i spel.

Hagfors har lagt läger i Norge, det kan man ju säga en del om då motståndet är lite sisådär i vårt kära grannland men de slog i alla fall Norges landslag med 5-2 och det är ju fantastiskt bra måste jag säga.

Att de slog ett av topplagen Mållös/Grei (ja de heter så) med hela 11-4 visar klassen på norsk daminnebandy, jag själv som var tränare på herrsidan i norska elitserien såg ju ett antal dammatcher och det fanns ju några spelare i topplagen som var bra, men klassen var under all kritik så att Hagfors ville möta norska lag fattar jag faktiskt inte, kanske för att boosta självförtroendet, i så fall smart drag.

Jag vill berömma Hagfors som kör liveuppdatering på sin hemsida, riktigt bra service för alla deras fans, bra jobbat!!!

Östra spelar imorgon mot Solfjäderstaden (div 2 Östergötland).

Angelica Högbergs närvaro blev kort i Östra för nu spelade hon i helgen med Fröjered och är med på deras träningsläger i Varberg, ett smart val enligt mig då FIF blir klasser bättre än Östra i höst.


Lockerud har haft 2 matcher mot Engelholm (div 2 åkte ur ettan ifjol) de förlorade med hela 6-1, siffror som man hade blivit oroad över om man vart tränare i Lockerud och sedan mötte de även Södra Dal (div 1 s) och fick stryk med hela 9-3, känns lite märkliga siffror men det är tidigt på försäsongen och laget kan vara slitet av massa träning osv, jag tror ändå Lockerud är bättre än siffrorna visade.




Kommentarer
Postat av: Röd

Östra-Fjädern 4-4 bortaledning 2-4 mitten av tredje ;)

2011-08-22 @ 13:10:39
Postat av: Svart

Hela 9-3 med EN femma bestående av Div 1 spelare resten lånade från div 2 laget, SödraDal kan bli tuffa!

2011-08-27 @ 23:43:54
Postat av: David K

Men det blir väl samma i serien om folk saknas eller vad säger du "Svart"?

2011-08-28 @ 00:29:44
Postat av: Svart

Runt 8 bortresta spelare, återstå att se! :)

2011-08-28 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0