Tipstävlingen blogg mot blogg omgång 3 tippas!

Fröjereds IF - Täby FC Se matchinfo
Farsta IBK - Skattkärrs IK Se matchinfo
Köpings IBF - Hagfors IF Se matchinfo
2010-10-03


Råsunda IS - Telge SIBK Se matchinfo
Linköping IBK - Hammarby IF IBF Se matchinfo
Rönnby IBK Ungdom - Hässelby SK IBK Se matchinfo


Då var jakten på Rosten igång igen. Kan påverka 1 match så han får fel och det är min egen och ska göra mitt bästa för att han inte ska få rätt, först till 21 poäng vinner men vad vinner man, hmm kanske en segerintervju? :)

Tippar så här.
Match 2: Farsta mot Skattskärr 2-2 Tight och tätt tror jag på.

Match 3: Köping mot Hagfors 6-6 (7-6 i SD).

Match 4: Råsunda mot Telge 3-7 Telge siktar på att sopa hem serien och bör vinna.

Match 5. Linköping mot Hammarby 7-2 Hemmalaget har starkare lag tror jag.

Match 6 Rönnby u mot Hässelby. 2-6 Tror Hässelby är starkare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0