Spelledigt och newbody cup (F15 sm)!!

En helg som vi fick spelledigt då klubbens mest talangfulla 14 och 15 åringar ska försöka ta sig till slutspelet i newbodycup som är ett inoficeiellt sm för 15 åriga flickor. Jag är osäker på hur bra våra konkurrenter är men spontant sett borde vi ha en bra chans då vi har flertalet som tränar med div 1 truppen vilket är ovanligt speciellt att de dessutom fått en del speltid vissa matcher mer och vissa mindre.

Jag håller alla tummar för våra tjejer i alla fall.

Sedan på söndag så har vi u-lagsmatch mot Borås, får väl hoppas de kommer i år då, förra året sket dem ju i att dyka upp och lämnade återbud 3h före match, riktigt proffsigt, ja boråsinnebandy är ju boråsinnebandy.

Kommentarer
Postat av: kasta inte koskit på mig :)

Borås hade varken damlag eller dam u-lag förra året....

2010-10-23 @ 23:37:55
Postat av: David K

De spelade under 7-härad och både du och jag vet att det är samma lag och samma ledare. Spela inte dum.

2010-10-23 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0