En av de bästa bloggarna är tillbaka!

Surfa in på http://mikapackalen.blogg.se/ där Visbys herrtränare Mika Packalén skriver om innebandy och vardagsliv, ungefär som min egen blogg fast med fokus på Allsvenskan såklart där hans lag kämpar för att gå upp i elitserien. En blogg jag alltid gillat att läsa, så den rekomenderas varmt.

Ska bli intressant att se hur Täby mot Råsunda går ikväll, om någon hade orkat köra en liveblogg hade det varit världsklass som jag gjorde i div 2 herr för några år sedan och i damelitseriekvalet mellan Lockerud och IBF Göteborg. Vi har ju också Piteå Patriots galna dj som körde live webbradio, snacka om uppskattat då han körde det på alla bortamatcher. Media utnyttjas inte på långa vägar, vore kul om vi kunde köra en liveblogg på vår nästa hemmamatch mot Farsta, får se om My eller någon vill göra det via min blogg, kul hade det varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0