2 matcher i veckan i serien!

Då det är en lite haltande tabell av flera orsaker så spelas 2 matcher nu i veckan. Jag tycker att vår tips ska gälla nästa helg då det är full omgång men lägger ändå in ett tips på de 2 matcherna i veckan bara för o slipa formen.

2010-11-03


Täby FC - Råsunda IS Se matchinfo
2010-11-06


Skattkärrs IK - Linköping IBK Se matchinfo

Match 1: Derby men jag tycker Täby var ett bättre lag om man jämför när vi mött lagen så jag tror på Täbyseger med 7-3

Match 2: Även det 2 lag jag mött och tycker ändå att Linköping känns hetare framåt med Bergström som matchvinnare även om hemmalaget har bättre försvar så 4-5.



Rosten hälsade 7-2 till Täby förresten, han har några dagar i stugan och inget internet så jag lägger ut hans tips här.


Matchen slutade 10-3 till Täby som är ruskigt starka, de kan verkligen blanda sig in i toppstriden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0