Silly season 2010/2011!

Angående min egen silly season så ska jag berätta lite hur det sett ut. Funderade mkt på fortsättning eller inte i IBK Vänersborg men då jag blev uppsagd från jobbet så dog motivationen när man inte visste om man skulle bli kvar i området så det blev ingen fortsättning där.

Har också fått samtal från några andra klubbar som vart intresserade bl a lag från: Dam Eliten, div 1 herr, Elitserien herr Danmark samt lag i  dam div 1 (obs ej surte det var ett aprilskämt).

Vill inte säga vilka klubbar för det spelar egentligen ingen roll, kan faktiskt bli så att det blir någon av de ovanstående men det hänger på om jobb och annat skulle gå i lås som jag faktiskt sökt i rätt region, i dagsläget är det osäkert om jag kommer bli tränare nästa säsong men mycket kan hända och det är jobb som styr i första hand.

Personligen hoppas jag att IBK Vänersborgs herrlag får en bra ledarstab för de har ett lag som kan gå långt om de får rätt ledarstab. Mycket unga bra spelare som är på gång och bara de äldre hjälper de yngre med sina erfarenhetar och inte ser dem som konkurrenter om en plats i startuppställningen så tror jag klubben på sikt kan nå allsvenskan. Hoppas klubben i övrigt får ordning på allt runtomkring, det har i alla fall varit trevligt att vara med i klubben och vill passa på att önska både herr och dam framgång kommande säsong och jag kommer garanterat se någon eller några matcher kommande säsong.

Vill ge alla damspelarna en ros för ett hårt kämpande och att det stod ut med en "galning" som mig i båset och jag tror att de flesta lärde sig något under året, jag själv gjorde det i alla fall samt utvecklades innebandymässigt och blev starkare menalt, vissa otroligt mycket vissa lite mindre beroendes på flertalet orsaker. Nästa år blir säkert ett bra år om inte för många försvinner från laget och kanske någon bra spelare dyker upp och förstärker. Vill även tacka Kenth och Mattias för ett bra sammarbete i ledarstaben samt damkommiten och styrelse/sportgrupp.

Nu blir det en liten paus på bloggen ett kort tag för lite semester mm, men det kommer mera så håll ut ni ca 100-200 trogna läsare.



Nu blir det lite lugn och ro med semester på Mallorca!

Kommentarer
Postat av: Rosten

Lycka till med allt! Ha en skön semester så hörs vi.

2010-05-31 @ 19:02:13
URL: http://rosten.blogg.se/
Postat av: Tex

Vem som kunne ta semester nu... Njut av de David!

2010-06-01 @ 23:25:07
URL: http://blog.tv2.dk/tex-tv2/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0