Johanna satte bollen i mål!



Johanna Olsson, 17 år normalt sett back i IBK Vänersborg med ett golfintresse som idag resulterade i ett hole in one på en av Sveriges svåraste par 3 hål.

En kort intervju med Johanna!

David: Såg du direkt att du satt bollen eller trodde du att du totalmissat green när du inte såg bollen på green?

Johanna: Alltså man såg typ inte hålet från där vi slog men sen när vi kom fram till greenen så trodde jag att den hade rullat av eller någotm men min kompis titta i hålet å där låg den!:D asså det var ett bra slag.

David: Tro fan det. :)

David: Har du fått några erbjudanden om att bli proffs nu då?

Johanna: Haha ja det blir USA direkt, nej men jag fick en espressomaskin värd ca 13000 kr så mamma och pappa blev jätteglada.

David: Hur knäckta tror du proffsen blir när de slår på det hålet och totalmissar och sen får höra att en 17 årig tjej gjort hole in one på det, jag hade ju lagt av direkt eller kastat klubborna i sjön?

Johanna: Hahah dom lär ju vara rätt avundsjuka på mig iaf;)

David: Tack johanna och grattis igen, hoppas du träffar rätt lika mycket på innebandyplanen i höst.

Johanna: Ja det får man hoppas:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0