Äntligen familjen Macahans på dvd!

För alla oss som var födda på 70-talet när westernfilmer var ganska vanligt så var min favorit utan tvekan serien om familjen Macahans som flyttade från Virgina till vilda västern, vet att den gick i början på 80-talet och det stod mycket om serien i flera gamla OKEJ tidningar som jag har kvar någonstans, blir att visa barnen det när jag tvingat dem att se serien med mig för 3e gången, :).



Bild på Luke som efterlyst! samt familjefotot!


På detta klipp visas lite från "Pilotavsnittet" som sedan blev en serie i 12 delar med 1.5 timmeslånga avsnitt. Det bästa som någonsin gjorts inom western. Se serien kan jag bara säga, den är så bra med en äkta känsla.

http://www.youtube.com/watch?v=hBC27Xem-EU

Kommentarer
Postat av: Maddiiieek

sv; Ja, älska djurgården <3 tack så mycket, fortsätt läsa den :)

2010-07-31 @ 13:48:15
URL: http://maddiiieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0