Dm igång för fullt!

Kvällen börjar bli sen och jag är mycket trött och sliten men kan länka lite till Vänersborgs hemsida där jag skrev lite om dm.

www.ibkvanersborg.se

Riktigt bra motstånd fick vi, trodde faktiskt det skulle gå lättare för vi spelar i en högre serie men icke, sen kan vi ju komma upp i en lite högre nivå också, lag som imponerade på mig var Fröjered och Lidköping och laget vi mötte i sista matchen Skövde, otrolig tuff match med massor av kamp och 2 lag som inte vek ned sig utan smällde på för fullt i varje närkamp, precis en sådan match vi behövde före seriestart, grymt viktigt att få sådana matcher, vi är klara för kvartsfinal och just nu vet jag inte vilka vi möter, vore gött o slippa Skövde för en sådan match tar mycket kraft.

Vänersborg-Wårgårda 4-0
Vänersborg-Fagerhult 3-2
Vänersborg-Skövde 1-0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0