Att man aldrig lär sig!

Lade in ett trippelsystem idag på copa del rey matcher, vet ju att cup är cup men tänkte att ändå detta ska ju lätt gå in. Hade följande matcher att hemmalagen skulle vinna med minst 2 mål och om alla hade gått in så hade man fått ut 8 ggr insatsen och hade 3 av 4 gått in hade man gjort några kronor i vinst, men icke sa nicke det sket sig rejält.

Atletico Madrid 6 - 0 Marbella

Här var ju inga problem, Maxi gjorde 4 mål.

Valencia 2 - 2 Alcoyano

Valencia hade 2-1 men fick en utvisning och tappade in ett på slutet tyvärr.

Villarreal 1 - 0 Puertollano

Bortalaget fick ett rött kort med ca 10 min kvar men tyvärr bara 1 mål från de gula ubåtarna.

Barcelona 0 - 0 Cultural Leonesa

I skrivande stund så spelar det ingen roll om Barcelona fixar det eller inte men efter 30 minuter har de bara 0-0 och ser inte jätteinspirerande ut. Matchen slutade 5-0 efter en urladdning i andra halvleken.

Summering, lär dig David, satsa inte pengar på cupen, borde lärt mig läxan efter alla år men icke.

Som tur var vann jag tillbaka pengarna med råge på mitt favoritlag i handboll i Tyska ligan, Kiel dunkade på och vann stort till mycket generösa liveodds på unibet, det är något man ska hålla utkik efter.

Tips till alla som gillar att spela på sport, lägg en slant på att Bosnien slår ut Portugal, speciellt om Ronaldo inte spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0