Spännande Champions league!

När det kändes som att Chelsea skulle klara att slå ut Barcelona så slog Iniesta till och pang så blev Barcelona finalklara istället. Nu blir det drömfinalen mellan europas 2 bäst spelade lag just nu, kul ändå att jag har ett favoritlag i finalen (Barcelona), var ju säker på att få ett då även Chelsea är mitt favoritlag. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att av det jag såg så var ändå Chelsea det bättre laget och kunde fått en straff för hands men när jag själv är domare så blåser jag inte när bollen tar på handen, det ska vara solklara i så fall så jag tycker ändå domaren gjorde rätt.

Hade gärna sett finalen live, tror nog alla fotbollsälskare hade gjort det. Jag undrar vad en biljett på "svarta börsen" kommer kosta, någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0