Kvaltider även inom daminnebandyn!

I helgen kör IBF Göteborgs damer gång med kvalet till Elitserien och det tycker jag ska bli mycket intressant att följa. Laget tränas bla av min vän Magnus Sundell, fd 0302 tränare. Min plan är att följa returmatchen på Söndag i Valhalla kl 17:00 och köra liveblogg på den och samtidigt gästblogga med länk på www.ladiesedition.se.

Lite tekniska detaljer återstår bara men i annat fall så skriver jag en notis om det där. Min tanke är att få med en bisittare som vanligt och ska se om jag får med någon med anknytning till daminnebandyn i Göteborg. Någon kanske har ett förslag?

Har fått ja från bisittare och expertkommentator nu, en man som varit med i många år inom daminnebandyn i Göteborg och har bra koll på spelarna i Göteborgsområdet och brukar kunna ge en sylvass kommentar eller 2 om både ett och annat, kan någon gissa vem?

Återkommer med lite försnack efter samtal med båda tränarstabena under fredagen.





Bilder från hemsidorna.

Kommentarer
Postat av: JB, FIF

Bra David!!:)

2009-03-12 @ 23:53:37
Postat av: David

Ja jocke du har ju varit på länge om daminnebandy så nu fan är det dags hehe.

2009-03-13 @ 00:03:10
Postat av: Johanna Ekroth

Jag gissar på Herbert "hacket" Olsson!

2009-03-15 @ 13:00:20
Postat av: David

Johanna ingen dum gissning där du...:)

2009-03-15 @ 14:13:40
URL: http://innebandydavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0