Silly season i fotbollsvärlden!

Ska det äntligen bli ett regeringsskifte i Manchester tro? City har värvat Tevez och har väl i princip även klart med Adebayor från Arsenal och äger sen tidigare även Robinho, ser ut som ett riktigt spännande anfall där. Frågan är dock, vem ska ge dem fina passningar? Mittfältet måste rustas upp och vad händer med Elano, han spelade som en gud när Svennis var coach men försvann sedan helt året som var. Real Madrid har än en gång värvat ett gäng sjtärnor och nu liknar laget det som de hade med Figo, Beckham, Zidane och gubbarna, idel superstjärnor som alla är vana vid att stå i centrum och vara den det skrivs mest om, jag säger bara att det luktar lite fiasko även om det ser ruskigt spännande ut på pappret. Barcelona har legat riktigt lågt, vill sälja av sin bästa målskytt Etoo, är det så smart verkligen han är ju hur bra som helst? Skulle David Villa som är en av mina favoritspelare gå dit är jag som Barcafan inte ledsen men jag tror faktiskt Zlatan passat bättre som den centrala forwaden. då har han folk som springer åt honom och han kan vara bollmottagare och avslutare. Michael Owen har signat för Manchester United, ska han komma tillbaka en sista gång, hmmm njae känns inte så jättehet i alla fall.
 Spännande fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0