Helgens matcher!

Streckmatch ikväll Lindome mot Lerum!

Tyvärr kommer jag vara bortrest ikväll med mitt jobb så jag missar denna viktiga match men detta kommer bli en nyckelmatch i bottenstriden. Lerums form är bedrövlig med bara 4 gjorda mål på de 2 senaste matcherna, hemmalaget har 4 utav 5 segrar och var nära seger senast i Borås så Lindome får stå som favoriter. Frågan är om det passar Lindome att gå ut till en match som favoriter, ja efter ikväll så märker vi det. Jag tror Lindome vinner med 4-3.

På Lördag är det Marstrand mot Alingsås också en livsviktig streckmatch, bortalaget har 2 raka segrar och visade stark moral i tisdagsmatchen när man vände 2-5 till 9-7 seger mot Tygriket. Marstrand gjorde sitt jobb mot Warberg på bortaplan och det är inte bara att åka och hämta hem poäng i Varberg så det var också en bra prestation. Jag tror Alingsås vinner sin 3e raka här, 4-6.

 Göteborg möter Warberg och ska bara vinna denna matchen,  jag tippar 9-3.

På söndag går det 2 matcher en av dem är Lidköping mot Tygriket, tror på hemmaseger men gästerna kommer inte ge upp på förhand, tippar 7-5.

Vänersborg mot 7-h, en match som gästerna vann i Borås men som jag tror nu att 7-h vinner. Vänersborg har inget bra facit och även om de gjorde en bra match mot Lidköping så tror jag ändå det blir förlust mot Boråslaget med 7-9

Denna helg kommer jag tyvärr inte hinna se någon match men hoppas ändå få lite rapporter från olika håll.
Om texten under denna ser konstig ut är det en bugg hos blogg.se för helt plötsligt hade förra inlägger försvunnit men jag hoppas det rättar till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0