Summering helgens matcher!

Jag tror nog inte jag tippat en omgång så här dåligt någonsin på bloggen men alltid kul med rekord. Lindome föll mot Lerum med 1-5 bra av Lerum men överraskande mot formstarka Lindome.

Marstrand mot Alingsås, där trodde jag på bortaseger och efter halva matchen stod det 0-4 vad som hände sen kan man ju fråga sig, 7-6 till Marstrand som tog ett jättekliv mot nytt kontrakt.

Göteborg vann lätt mot Warberg och där hade jag faktiskt rätt.

Jag är däremot stolt över att jag i prinic spikade Vänersborg mot 7-Härad, 6-8 slutade matchen och jag hade tippat 7-9 så nära i alla fall. :)

Lidköping hade firat segern för hårt och föll mot Tygriket som absolut är ett bra lag och inte ska underskattas. Värt att notera att seriesegrarna har förlorat 3 matcher på hemmaplan och inte en enda borta, på bortaplan har de bara tappat en poäng och det var mot 7-Härad där de vann i sudden.

Stenungsund mot Pixbo är uppskjuten troligtvis för Pixbo är kvar i juniorallsvenskan.

Hoppas kunna bjuda på en intervju med en bra spelare i veckan. Ber om ursäkt för en skral blogg i helgen men tiden har inte funnits att se någon match.

Kommentarer
Postat av: David

Till Jesper som kommenterade förut, svaret blir Ja jag skulle kunan tänka mig komma tillbaka till Danmark om allt runt om var bra fixat..

2009-02-02 @ 00:14:00
Postat av: Götet

Intressant match i stenungsund nästa lördag, Vid vinst skaffar sig hemma laget ett bra utgångsläge i kampen om kval platsen. Vid Pixbo seger blir kampen om kvalet nästa overkligt jämn. där alla lagen som är inblandade möter varandra på ett eller annat sett. Fräck avslutning hur som helst.

2009-02-02 @ 12:34:29
Postat av: David

Verkligen ett getingbo och jag tror helt klart Pixbo vinner.

2009-02-02 @ 13:22:10
Postat av: Christer

Ja men med tanke på hur du tippar så borde man ju lägga en månadslön på Stenungsund.. ;)

2009-02-02 @ 22:30:26
Postat av: David

GIVET!!

2009-02-02 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0